Oktober se je začel s tednom otroka, v katerem smo večino dejavnosti izvajali skupaj z vsemi skupinami. Prepevali smo jesenske pesmi, pesmi o živalih in pesmi na željo otrok. Skupaj smo si ogledali tudi lutkovno predstavo Melje, melje mlinček v izvedbi dveh strokovnih delavk. V tem mesecu je najmlajše otroke prvič obiskala knjižničarka, ostali dve skupini pa sta se v knjižnico odpravili kar sami.
V okviru projekta DEKD smo z otroki spoznavali in prehodili krajši del Jakobove poti in odkrivali Gabrove vejnike. Ob tem so otroci iz srednje skupine odkrivali razlike med listavci in iglavci ter bili ob tem tudi likovno aktivni (risali so s pomočjo smrekovih vejic). Spoznavali so tudi poklic in vlogo gozdarja in lovca. Najstarejša skupina je v DEKD projektu odkrivala vlogo čebel v našem življenju. Najprej so obiskali čebelnjak in se seznanili z vlogo čebelarja. Imeli so možnost poskusiti satovje in spoznali, kako čebelar izdela med. Temo smo s pomočjo kranjske sivke naprej razvijali še v vrtcu in spoznali značilnosti in življenje čebel. Najmlajša skupina je jesensko dogajanje popestrila s pravljico Kako je ježek našel prijatelja. Iz kock so sestavljali ježkov brlog, na sprehodu pa se igrali z listi, jih nabirali in jih s tipanjem spoznavali. V dvorani so izvajali gibalne naloge in preko čutne poti razvijali ravnotežje in čutila. Igrali so se rajalno igro Didl, didl dajčka in usvajali pesmico Mi se imamo radi z imeni otrok. Navajati so se začeli na vihanje rokav pred umivanjem in med obroki ter na umivanje rok in ust po obrokih. Samostojnost so krepili tudi pri sezuvanju in obuvanju copatk/čevljev ter pospravljanju svojih stvari na prava mesta. Bili so tudi likovno aktivni pri risanju buč in odtiskovanju dlani za okrasitev panoja v igralnici. V najstarejši skupini so ta mesec praznovali veliko rojstnih dni in ob tem veliko prepevali in risali za prijatelje. Likovno so bili aktivni tudi preko knjige Juha, ki iz buč se skuha, na podlagi katere so s čopičem risali buče. Ustvarjali so tudi Veselega bralčka, nekaj otrok pa je že predstavilo knjigo, ki so si jo izbrali ob obisku knjižnice. Izdelali so svoje igralne kartice, ki nam pomagajo k bolj organizirani in umirjeni igri v kotičkih. Najstarejši dve skupini je obiskal tudi zobni tehnik, s pomočjo katerega so se otroci urili v pravilnem in natančnem umivanju zob.