V okvir projekta Vrtca Radovljica smo v svetovalni službi vključili projekt »Učimo se sreče«. Projekt izvaja svetovalna delavka skupaj z vzgojiteljicami neposredno v skupini otrok. Poteka na osnovi realitetne terapije (psihologija notranjega nadzora), otroke pa se skozi socialne igre v povezavi s sprostitvenimi in gibalnimi dejavnostmi uči:
- da ima vsako vedenje svoje posledice;
- kako naj načrtujejo in povečujejo možnosti za učinkovitejše vedenje;
- kako naj si večajo izbiro, tako da bodo lažje dobili tisto, kar potrebujejo;
- sposobnosti za dogovarjanje in sodelovanje z drugimi;
- kako se lahko približujejo svojemu ustvarjalnemu jazu;
- da bodo ljubeči, uspešni, igrivi, svobodni, samostojni in odgovorni.
Dejavnosti v okviru projekta so usmerjene v ustvarjanje pozitivne klime v oddelkih in v spoznavanje sebe, svojih občutij ter drugih in njihovih občutij. Na ta način se otroci urijo tudi v spretnostih reševanja konfliktnih situacij, kar je pomembna veščina za vsakdanje življenjske situacije.
“V naravi ni ne nagrad ne kazni, samo posledice so.”
(Robert Ingersoll)